سه شنبه 30 آبان 1396

منو بهداشت و سلامت

14 قدم تا سوزاندن 100 کالری14 قدم تا سوزاندن 100 کالری

سلامت نیوز : اگر به فکر کم کردن وزن تان هستید، به راحتی می توانید این کار را انجام دهید. رژیم های غذایی نادرستی وجود دارند که در زمان کوتاهی می توانند وزن تان را کم و صدمات زیادی را به بدن تان وارد کنند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از سلامانه ؛ شما می توانید با تغییر و اصلاح رژیم غذایی، کاهش مصرف مواد غذایی و ورزش کردن بیش از 100 کالری در روز بسوزانید.


1- حذف پنیر از ساندویچ


2- استفاده از 1 فنجان شیر کم چرب


3- اسپری کردن روغن به جای ریختن دو قاشق چای خوری روغن


4- نوشیدن آب به جای نوشابه گازدار


5- کوچک کردن بشقاب غذاخوری


6- کاهش مصرف سس مایونز از یک قاشق غذاخوری به یک قاشق چای خوری


7- خوردن 2 قاشق غذاخوری بستنی کمتر


8- نوشیدن دو لیوان آب کمتر


9- کاهش یک قاشقی مصرف پنیر خامه ای


10- سفارش سیب زمینی سرخ شده کوچک به جای سیب زمینی سرخ کرده بزرگ


11- مصرف یک قاشق کمتر پنیر پارمزان


12- استفاده کمتر از مارگارین


13- مصرف گوشت قرمز کم چرب به جای مصرف گوشت پر چرب


14- مصرف چوب شور به جای سیب زمینی سرخ کرده



اطلاعات تماس

 

روابط عمومی گروه :    09101660080

 

سامانه پیام کوتاه :     000000000

 

آدرس : استان قم شهر قم گروه پژوهشی تبارک

 

پست الکترونیک :    Tabarak124000@gmail. Com

درباره گروه تبارک

گروه تحقیقی تبارک با درک اهميت اطلاع رسـاني در فضاي وب در سال 88 اقدام به راه اندازي www.Tabarak.ir نموده است. اين پايگاه با داشتن بخشهای مختلف هزاران مطلب و مقاله ی علمي را در خود جاي داده که به لحاظ کمي و کيفي يکي از برترين پايگاه ها و دارا بودن بهترین مطالب محسوب مي گردد.ارائه محتوای کاربردی تبلیغ برای طلاب و مبلغان،ارائه مقالات متنوع کاربردی پاسخگویی به سئوالات و شبهات کاربران,دین شناسی،جهان شناسی،معاد شناسی، مهدویت و امام شناسی و دیگر مباحث اعتقادی،آشنایی با فرق و ادیان و فرقه های نو ظهور، آشنایی با احکام در موضوعات مختلف و خانواده و... از بخشهای مختلف این سایت است.اطلاعات موجود در این سایت بر اساس نياز جامعه و مخاطبين توسط محققين از منابع موثق تهيه و در اختيار كاربران قرار مى گيرد.

Template Design:Dima Group